Manai Project Truck
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Re: Manai Project Truck
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Re: Manai Project Truck
Tolle Idee, für den Tankträger in den Obergurt des Rahmens zu bohren!
It is not a very good idea to bore into the upper side of the vehicle longitudinal rails, as you did for the front left support of the tank. All the truck manufacturers do not allow that, because this might cause a break in the rail under heavy load and stress.
Pirx
It is not a very good idea to bore into the upper side of the vehicle longitudinal rails, as you did for the front left support of the tank. All the truck manufacturers do not allow that, because this might cause a break in the rail under heavy load and stress.
Pirx
Der mit der Zweigangachse: 15 Vorwärtsgänge, 3 Rückwärtsgänge, Split, Schnellgang, Differentialsperre
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"Immer bedenken: Hilfe ist keine Einbahnstrasse, Geholfen-Werden ist kein Recht und es liegt an jedem selbst, inwieweit er sich hier in der Gemeinschaft (die im Extremfall so einiges gemeinsam schafft) involviert und einbringt."
Ein Unimog-Fahrer.
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"Immer bedenken: Hilfe ist keine Einbahnstrasse, Geholfen-Werden ist kein Recht und es liegt an jedem selbst, inwieweit er sich hier in der Gemeinschaft (die im Extremfall so einiges gemeinsam schafft) involviert und einbringt."
Ein Unimog-Fahrer.
Re: Manai Project Truck
Ok, you're right, but I made the holes in the very strong reinforcement inside the winch structure. I hope there is no problem, I've done some tests and everything is fine.
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Re: Manai Project Truck
The cabin hydraulic were placed further forward, with the separ filter behind.
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Re: Manai Project Truck
Next step, working in the cabin, was cut and welded to another cabin for smaller.
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